Vardagas kundombud ger dig som är boende eller närstående en lättillgänglig röst in till oss. Till kundombudet kan du lämna synpunkter, klagomål eller fråga om sådant som är viktigt för just dig.

Kundombudets uppgift är att lyssna och se till att du får svar på det som du önskar från ansvariga. Vi vill ju alltid bli bättre och dina frågor och synpunkter är viktiga för att vi hela tiden ska utvecklas.

Kundombudet är oberoende från våra verksamheter och arbetar för ditt bästa. Hon står i direkt kontakt med företagsledningen och ser till att alla frågor, stora som små, behandlas så snabbt som möjligt.

Du når vårt kundombud på telefon 08-410 905 10, vardagar klockan 9-16. Du kan också skicka e-post till kundombud@vardaga.se.

Kundombudet ersätter inte din kontaktman eller verksamhetschef på just din verksamhet, utan är ett komplement när du känner att du vill diskutera med eller göra ditt ärende hört av någon som är oberoende från verksamheten.

Jag upplever att kundombudet uppfattas som en välkomnad funktion och att den är något unik i vår bransch. Det är viktigt att fånga upp klagomål och förbättringsförslag från närstående och kunder. 
Marina Asplund, kundombud Vardaga.

Det går självfallet att ställa frågor eller uttrycka synpunkter anonymt, men då finns tyvärr ingen möjlighet till återkoppling.

Här kan du skriva ut en blankett på lätt svenska

Välkommen att fylla i formuläret nedan för att kontakta vårt kundombud med synpunkter och klagomål.